c Julschge fashion ♡: Weekend Inspiration: Classy Black & White meets Denim

Samstag, 9. August 2014

Weekend Inspiration: Classy Black & White meets Denim


Classy Black & White

Hallo ihr lieben.. Ich führe ab Heute eine neue Kategorie hier auf meinem Blog ein - die Weekend Inspiration! Hier poste ich in Zukunft jedes Wochenende meine Inspirationen, Lieblinge und Entdeckungen rund um das Thema Mode, Beuaty & Lifestyle. Los geht es mit einem zeitlosen Klassiker. Die Jeans ist für mich einfach ein absoluter Alleskönner, den man nicht nur lässig sondern auch klassisch schick kombinieren kann! Wie findet ihr zum Beispiel die Kombi Jeans mit dem klassischen Schwarz und Weiß? Ich persönlich liiiebe es ja :) Liebste Grüße,




Hello my sweets..from today on there will be a new categorie here on my Blog - The Weekend Inspiration! In the future I am going to share with you my weekly inspirations, favourite must-haves and new discoveries - all about fashion, beauty and lifestyle. I am going to start with this timeless, classic pieces. For me, Jeans are the perfect allrounders. You can not only comine them casual, but also classy chick! How do you think about this classy black and white sample? I just looove it :) Best wishes,

Keine Kommentare :

Kommentar veröffentlichen

Hello sweets ♥
Feel free to leave your oppinion and thoughts below!
I will read any of your comments and I'm looking forward to every feedback :)
Love, Julia